תא"ל יעקב נגל: "לא הבנו עד כמה החמאס גרוע"

    מהדורת הבוקר No Comments on תא"ל יעקב נגל: "לא הבנו עד כמה החמאס גרוע"

    ראש המל"ל לשעבר תא"ל יעקב נגל בריאיון ל'קול חי': "גם לי התנפצה קונספציה. לא הבנו עד כמה החמאס גרוע. יותר מהנאצים. בנוסף הם הרדימו אותנו. צריך להיות דרוכים בצפון ולא לקחת שום דבר כמובן מאליו"

    צילום: Miriam Alster/FLASH90
    22:24
    07.05.24
    אבי מימרן No Comments on "ביידן ציוני, הגישה שלו היא רק בגלל אנשיו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש המל"ל לשעבר תא"ל יעקב נגל, שוחח עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת סוף השבוע (חמישי). "אנחנו במצב של מלחמת אין ברירה. גם לי התנפצה קונספציה. לא הבנו עד כמה החמאס גרוע. יותר מהנאצים. בנוסף הם הרדימו אותנו. צריך להיות דרוכים בצפון ולא לקחת שום דבר כמובן מאליו. כנראה הרתעה לא עובדת מול גופי טרור. גם ההתרעה התנפצה ולא עבדה. כעת המטרה היא חיסול החמאס ושלילה מוחלטת של כל יכולותיו".

    לדבריו "צה"ל עובד נכון עד עכשיו ולא כמו שהחמאס חשב שנעבוד. ערפל, הפתעה. בסוף נגיע למנהרות שלגביהן יהיה מודיעין מדויק. יצטרכו לקבל החלטות קשות".

    נגל נשאל האם אפשר להפציץ את היכולות הרקטיות של החיזבאללה: "יש 150 אלף טילים. מנענו מהם כמה אלפים מדויקים בפעילות של 10-12 שנה. עדיין יש כמה מאות או אלפים. הטילים מפוזרים. אין אפשרות לגמור את זה בצורה מלאה בלי כניסה קרקעית. אם לא נעשה כלום בצפון אנחנו נהיה בבעיה. אני לא רואה איך התושבים חוזרים. לפני כחודש אני הצעתי פעולת מנע לשלילת 70-80% מיכולות כוח רדואן והטילים. היום כבר אי אפשר".



    0 תגובות